pondělí 12. května 2014

Deštivé pondělí

Dnešní ospalé počasí mě vůbec nedodává elán. Opravdu vůbec! Energie na bodu 0!
No, neva....Co na sebe? Třeba:
Právě můj nejzamilovanější outfit: snad mi zvedne náladu!
Botky, Balmain fakticky jsou pohodlné. Nevypadá to. Ale jsou! Dále šperk-kabelka od Diora, bohužel není vůbec praktická, všechno je na ni vidět, takže ji moc nenosím, no a kabátek je Red Valentino z výletu v Berlíně.
Pro dnešek mám v plánu nějaké běhaní, spíše popojíždění autem po Liberci.
Banka, knihovna, pokladna divadla pro vstupenky, kadeřnictví a mezitím společná káva v Costě s kamádkou. Pondělní akce 1+1https://www.nasimproradost.cz se musí využít!
Takže Káčo, v pondělí tě zvu.
Víkend jsem měla rozmanitý, práce na zahradě a večer divadlo.
Sobotní opera:
V sobotu večer jsem nemohla odolat a vydala se sama do divadla na moji nejmilovanější operu ze zdejšího repertoaru La Traviata.
A zase jsem brečela a brečela, ale krásně...
Na sebe jsem si vybrala oblíbene šaty z poslední kolekce H&M.
Někdo se podivuje, že jdu do divadla sama, ale mě to nevadí. Naopak jsem krásně svobodná a užívám si to ještě intenzivněji. Navíc stejně v divadle někoho známého potkám. Nebo ne?
Divadlo jsme měli kousek od našeho apartmanu i v Tokyu:
Ale za 3 měsice jsem byla jenom jednou na  Figarově svatbě.
Proč?
Bohužel vstupenka stojí okolo 3000 korun, což je dost:( 
Tak já letím a mějte se...a smějte se
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...