úterý 22. dubna 2014

Nákupy v Berlíně

Slibovala jsem, že se s vámi podělím o radost z úlovků z Berlína.
Kamarádka mi doporučila určitě navštívit obchodní dům KaDeWe tady a tak jsem se tam s nadějí vypravila:
Ano je to nádhera, je tam vše.  Tedy vše značkové a kvalitní... a hlavně drahé.
Nadchly mě šatičky za 550 eur, ale odolala jsem.
Přeci jen to je "hadr". Třeba u hodinek nebo kabelky, které budou investicí na pár let a nosím je potom denně OK.
Vedle KaDeWe se vedle nachází další obchodní dům Peek&Cloppenburght tady a tam jsem objevila super kabátek právě na jaro, značka je RedValentino tady a byl zlevněný na půlku, což mě hodně motivovalo.
A s kabátkem v tašce jsem mířila zpátky, skoro 3 kiláky zpátky na Postupinské náměsti, kde jsme bydleli.
Další super úlovek byl přímo pod nosem. V obchodním domě Arcade tady hned u našeho apartmánu.
Senzační botky pro mě nové značky Pierre Balmain Paris. A ty byly zlevněné z ceny 990 eur na 89 eur!!!
A jsou pohodlné, i když se to nezdá..
Tak to je asi vše. 
Ale jsem moc spokojena a kabátek i boty se podle mě k sobě moc hodí:
Tak se zatím mějte fajn a příště budou tipy na výlety v okolí Liberce<333
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...