čtvrtek 17. dubna 2014

2 dny v Berlíně

Uteklo to jako voda a jsme zpátky doma. A Berlín mě nadchl. 
Tentokrát jsem se v Berlíně jen porozhlédla, ale příště už budu vědět, kam se musím zase určitě vrátit!
Naše ubytování bylo hned vedle Postupinského náměsti. 

Nad produkční kanceláří úplně v podkroví. Praktické pro pracujícího kameramana.

Postýlky byly pro nás připravené:)

Náš výhled z okna.

A díky Facebooku jsem si bezva zjistila, jaká místa v okolí můžu omrknout...

Ráno jsem se tedy jako správná ženská rozhodla pro cestu za nákupy, do vyhlášeného obchoďáku KaDeWe
A kupodivu mě to táhlo jako magnet.
Cestou tam toho bylo tolik k vidění...
Někdo(nepočítaně)jezdí po Berlíně na kole

Někdo(1)Aston Martin
A někdo (já) pěšky, nákupy jsou nejen finančně, ale i fyzicky dost náročné...

Tak tyhle židličky mě lákaly a sváděly
Ale jdeme dál, přeci to před cílem nevzdám!

Hiroshima ulice!!!! To Japonsko potkávám i v Berlíně?

A tady už jsem u cíle, skoro:)
KaDeWe
Obchodní ráj objeven. Hurá. Jupí.
Co jenom vybrat???
Tak tyhle trička se mi líbily. Super Karl!
Tyhle šaty taky moc moc...
Ale cena ne! 550 €!!!!
Jdu to rozdýchat na kávičku:
Nakonec jsem si šaty ještě jednou zkusila, ale odolala jsem....ta cena se m fakti nelíbila!
Tak a šup do Chanelu. Budu šetřit a snít...Trochu se zasnít nad ikonickou kabelkou. Třeba jednou.. Kdoví:)

Kterou by jste si vybraly vy?
A co jsem si nakonec nakoupila? 
Prozradím příště. Trochu vás potrápím, ale bude to stát za to!

Mahito byl očividně šťastný, když jsme se vraceli domu a já neměla víc času a víc tašek...
Ještě zdokumentovat odjezd:

Ahoj! Berlíne a  náš milý medvěde!

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...