středa 8. března 2017

Moje vlasy a moje péče


Jak si hýčkám vlasy tady v Tokyu?
Nijak hůř ani líp jako doma. Jen těch různých lahviček a olejíčků a gumiček tu mám minimum.
Ale zato ty THE BEST PRODUCTS!
A protože se mě dost ptáte, kam chodím na vlasy a jak se o ně mezi návštěvou kadeřnictví starám, tak tady je článek o vlasech.
Bohužel jsem stále nenašla kadeřnici, se kterou bych byla spokojená. Už, už jsem si myslela, že ji mám, ale zase nic...
Asi jsem hrozně náročná zákaznice a hlavně mě to není vůbec příjemný. Takže se o svoje vlasy starám sama, barvím se s Mahitovou pomocí a konečky mi stříhá taky Mahito. Protože se odbarvuji a často nestříhám ani ty konečky, který by to potřebovaly, 
tak mám vlasy hodně suché. Proto miluju různé olejíky a fluidy a masky. Ty jsou nutností. 
Dlouhé roky jsem věrná značce Goldwell. Mám ráda všechny jejich produkty, ale bez fluidu Kerasilk Control se opravdu neobejdu. Krásně vlasy vyživý a jsou hebké jako hedvábí.
Občas se vyjímečně rozmazlím luxusní Kerastase nebo Alternou.

Tentokrát jsem si s sebou do Japonska vzala celou sadu Schwarzkopf pro blonďatý vlasy, která je moc dobrá.
 
Jinak na jaře, kdy mi padají vlasy, používám vlasový aktivátor Reghaar, který koupíte v Dm nebo Tetě za cenu okolo 100 kč. A je taky moc účinný.
Doporučuju!

Také jsem se zlákala na nákup zázračného Olaplexu, který jsem stihla aplikovat jen jednou doma a zatím mě ta zázračná lahvička 100 ml za 590 kč moc nepřesvědčila...budu zkoušet
 
Vlasy si myji tak 2x za týden. Potom je nechám prosušit v ručníku a čas využiju na masku na obličej:)
Potom už nechám vlasy úplně doschnout bez fénu, žehličky a kulmy. Vyjímečně vlasy dofoukám s kulatým kartáčem.
 
Mezi mytím někdy použiji suchý šampón. Mám ráda Batiste, pro jeho květinovou vůni.

Tak snad jsem na nic nezapomněla. Vlasy mám umyté, usušené, lesklé..
Včera jsem Mahitovi dokoupila pánský šampon ozdravný pro mastné vlasy, který krásně voní po mátě. A to mi bude připomínat moji bylinkovou zahradu u našeho domečku. Ale zatím zdravím z japonské koupelny. Radana
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...