neděle 10. dubna 2016

Nové hobby: Flatlay

Flatlay není žádná novinka, je to jednoduchý styl focení. A ten mě teď hrozně baví. Základní pravidlo: že TO musíte vyfotit ze shora! To je ten celý vtip.
Já nejvíce flatlay používám pro focení oblečení, kombinace různých outfitů, ale je oblíbený i pro kosmetiku, květiny....jídlo
Cokoliv se vám zalíbí při pohledu shora, vyfotíte a už máte trendy flatlay!
A můžete si hrát s přesouváním a vyměňováním věciček. Zjistíte, co ladí a co ne... 
Já fotím nejraději v ložnici, která má ideální podlahu, bílá prkna. A k tomu stojím na malé židličce. Nic víc mi nechybí. Jenom stále fotím na oblíbenej mobil, takže žádné profi fotky to nikdy nebudou, ale to ani být nemají. Chci fotky, a to mi mobil, který mám stále po ruce, bohatě poskytuje. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...