úterý 26. května 2015

Voňavá kávička

Jsem jednoznačná milovnice kávy. Káva pro mě znamená synonimum pro příjemný okamžik.
Svůj denní šálek kávy si ráda vychutnám sama doma nebo v přijemné společnosti. 
Nejlépe okolo třetí hodiny.
V Liberci mám svoji kavárničku Bez konceptu. Když jsem v Liberci, tak tam vždycky zavítám.
Kávu si dávám nejvíce ve formě espressa. A s hnědým cukříkem. Kávy typu ice a latte a jiné speciality nemusím. Občas si osladím život nějakým dortíkem. Ale to není moc často.
Většinou si dortíky mlsně prohlídnu a to mi musí stačit:) 
Ale tady v Tokyu ty dortíky jsou úžasný. To se nedá moc odolat! 
Možná jediný odrazujíci faktor je cena. Od 400¥ výše, což je  v průměru okolo naší stovky.
Ale když ty dortíky vypadají tak krásně! A jsou fakt móóóc dobré. 
Mají ještě jednu výhodu: jsou malinké. Takže nehrozí, že po jednom dortíku přiberete. 
Končím a jdu na voňavoučké kafčo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...