pátek 8. května 2015

Bez klobouku ani ránu

 
Toto jaro a léto jsou klobouky in. Nosí se slaměné, lýkové i plátěné. Přírodní nebo hýřící barvami.
Tady v Tokyu jsou opravdu nutností. Sluníčko svítí pilně skoro každy den a Japonky svou krásnou bílou pleť uzkostlivě chrání. A vědí proč. Já jsem si v zimě nechávala v Asklepionu odstraňovat 2 pigmentové skvrny na čele a nechtěla bych mít nějaké nové...
Dnes jsem potkala paní možná slečnu, která měla před obličejem takový tmavězelený průsvitný štít! Osobu jsem se ale neodvážila vyfotit. Ale to nemělo s módou nic společného. Já chci klobouk slušivý!
Takže jsem si už jeden klobouk pořídila a u jednoho asi nezůstanu!
Kamarádka z Liberce mi psala, že by klobouk moc ráda nosila, ale stydí se.
Takže ostych stranou a vzpomeňte si na staré časy, kdy klobouky byly v kurzu. A Coco Chanel přeci také začínala jako kloboučnice neboli modistka!
Fotky klobouků jsou z obchodního domu Isetan a ceny jsou vysoké. Kolem 10 až 30 tisic ¥ ( 2000 až 6000 korun)
Já jsem svůj klobouk koupila v obchodě Azul za 3 tisíce ¥.
Líbí se vám?
Tak jaký klobouk si pořídíte vy?
Radana z Tokya

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...