pátek 10. dubna 2015

Zase sukně

Tuhle vintage neboli starší autentickou sukni ze 70 let, mimochodem to je jeden z aktuálních trendů, mám chvíli a moc se mi líbí.
Má bezva áčkový střih a krásnou zlatou výšivku. Pouze materiál je nějaká hrozná umělotina. Ale nad tím jsem prostě zavřela obě oči. Dokonce mi velikostně sedí. Cena 59,-korun.
Jenom jsem ji ještě neoblékla do víru libereckých street....Nějak nemám odvahu;) 
Asi musíme spolu počkat na fashion Tokyo. Tam se nebojím, tam expedimentuju bez obav!
A jako divák se ani nestíhám inspirovat. Tolik odvážlivců na ulici! 
Občas si říkám, že kdyby takhle vystrčili nos u nás, tak skončí hned zavření v ústavu pro choromyslné nebo alespoň vyslechnou spoustu urážek a kritik. Takže se raději skočí domů převléknout do něčeho nenápadného. Což chápu.
A mě tahle svoboda v oblékání v Tokyu baví. Vždycky říkám: "Kdybys si nasadila i hrnec na hlavu, nic se neděje, ale možná druhý den to budou mít všichni."
Japonci jsou mistři v kopírováni, zějo:))))
 



Mějte se fajn.
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...