úterý 14. března 2017

Bydleníčko, bydlení


Naše bydlení v Tokyu je stále stejné, ale pokaždé jiné.
Jakto? Dům, ve kterém si pronajímáme byt na dobu, kdy jsme tady, je stejný, ale v jakém patře a bytě budeme, nevíme až do našeho příjezdu. 
Takový je systém. Bydlíme tady už po páté, ale pokaždé jinde. Jednou jsme dokonce byt měnili, protože byl cítit kouřem a byl v hrozném stavu....
 Minule jsme měli štěstí a měli byt v krásném stavu, asi po rekonstrukci. 
Tentokrát bydlíme ve 3. patře, tam, kde se větrá ta bílá peřina na balkóně. Na úvodní fotce.
No, musím se přiznat, že 1. den jsem se tady rozbrečelatrochu zoufalstvím, když jsem to viděla.... Proč? Postel pro jednoho, to už umím vyřešit-odsunu postel asi 30 centimetrů od zdi a tam přirazím kufry... Ale tahle postel nebyla zase standart, má uříznutý nožičky nebo co, takže jak teď...český hlava to vyřešila. Koupili se ve 100¥ obchodě polštáře a je to skoro ok.
Ale..... Nějak moje estetické cítění tady dostáva šok. Tak by se mi líbilo bydlet krásně.
V tuhle chvíli bych si přála mít peníze na byt, který by byl na hezkým místě, to tenhle je, ale aby byl i hezky zařízený.
Byt nám sice platí producent, ale toto je maximum, co mížou proplatit. Cena pronájmu na měsíc vychází na 40 tisíc korun.
Vybavení: pračka, lednička, dvouvařič, rýžovar, varná konev, vysavač, fén, tučníky, lůžkoviny, základní nádobí.
Potom ještě dokoupíme pro snídaně zapíkací troubu a stojací zrcadlo. Provedu pár malinkých vylepšení: koupím hrnečky a skleničky, poházím knížky, časopisy a už si trošku zvykám....zabydluju a značkuju....
Tak tady je vpravo vstup, hnědý dveře je wc, vlevo kuchyňský kout. 
Co na to říkáte? Já vím není to až tak hrozný, ale stejně můj sen je mít tady naše vlastní bydlení.....
A sny jsou fajn.
 

 

 
           
A navíc aktuální info: Mahito včera odletěl do Soulu na location hunting, kde se bude točit pár scén...
Tak mám čas pro pár nějaké nápady:)
A prosím pište, ať mi není tak úplně smutno.
Radana

1 komentář:

  1. Ahoj na kolik tam tak vyjde pronájem takového bytu? Počítám že byt je tak 1+1. Jinak pěkný bydlení. Sháním teď v Praze taky nějaké takové levné a skromnější bydlení.Do Prahy dojíždím za práci a projezdim víc asi než by mě vyšel nájem.

    OdpovědětVymazat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...