pátek 13. ledna 2017

Recept: Tiramisu


Je tady pátek a 13. Určitě Šťastný den.
Jste pověrčiví?
Já se pověry snažím ignorovat, ale bez velkého výsledku. Co se týče čísel, tak ta jako šťastná nebo nešťastná nevnímám. A navíc u třináctky máme na výběr: takže jednoznačně šťastná!
Čeká nás víkend a pořádně mrazivý, ideální na zimní sporty, já teda poslední dny sportuju intenzivně denně i třífázově a odhrabuju a odhrabuju snížek. Tak si můžu dovolit mlsat za odměnu.
Kamarádka Kateřina mi v naší oblíbené kavárne Kytka, prozradila recept na titamisu. Já titamisu miluju, ale nikdy jsem se do něj nepustila sama a tohle je úžasně jednoduché, tak když budete chtít, zkuste. Já budu ještě dolaďovat: třeba do mých kulatých misek jsou určitě lepší kulaté piškoty,  jinak chuťově to nemá chybu. I když nevím... "Naomi, chutná ti to?"
"Jo, chutná, já moc tiramisu nemám ráda, ale tohle mi chutná!" Tak nevím,,,,No, prostě to musíte vyzkoušet. Díky, Káťo!
 




Potřebujeme:
Mascarpone
3 vanilkové cukry
Piškoty-i kulaté Opavia
Silnou kávu Nespresso kapsle nebo silná instantní
Rum, já dala 3 lžice
Rozmíchat nebo rozmixovat cukříky a mascarpone, trochu jsem naředila mlékem a nalít do mističek, v kterých už je vrstva namočených piškotů a pak už jen dát do chladu.
Před podáváním posypete kakaem a můžete i ozdobit.
A je to! Akorát na Mahito nezbyde, až se zítra vrátí z natáčení.
Tak vám přeju krásný víkend! My vezmeme brusle a hrablo a půjdeme na zamrzlou přehradu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...