středa 6. dubna 2016

Smoothies mánie

S jarem dorazilo i k nám do kuchyně populární smoothie. No, úplná novinka to dávno není. A Naomi, když je tady doma, tak ho pije hned po ránu. Ale já jsem se k  němu dostala až nyní.
Jaro nás nutí dělat psí kusy, když se blíží čas, že budeme chtít odhalit postavu do plavek nebo šortek, tak jsem si se smůtíkem začala z nutnosti něco pro to udělat a překvapilo mně, že mi to smoothie opravdu zachutnalo.
Ideální je připravit si ho hned ránu místo snídaně, kdy dodáte tělu bombu vitamínů a díky chia semínkům vás opravdu až do oběda zasytí.
Tak kdo ještě nezačal, teď je ideální doba.
Aspoň zkuste a uvidíte.

Základní recept:
Špenátovo-banánové smoothie 
Potřebujeme: 
Hrst baby špenátových listů
1banán
1kávovou lžičku chia semínek
1 až 1,5 dl vody

Pro obměny a zpestření se hodí: kiwi, jahody, borůvky, maliny, řapíkatý celer, chili paprička, kopřivy.... 
Mňam
Já se letos těším na vlastní bylinky a nově, na podzim vysazený "záhonek smoothie" jahod a borůvek a brusinek. To bude paráda. Úplně čerstvé bio z vlastní zahrady!

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...