úterý 12. srpna 2014

Dnešní look

Dnes se ochladilo, a tak jsem se zahalila do boyfriendových džínů a sáčka.
Sako je moje milované, mám ho možná víc než 3 roky a pochází z Japonska. Ale já ho koupila tady v seconhandu. Nosím ho moc ráda. Je sametové a určitě jste ho na mě viděli:) nebo zase uvidíte.
Boty jsou můj poklad, mám je z minulého pobytu v Japonsku a jsou od Diora. Ách.
K tomu lace top (seconhand) a psaníčko(seconhand), které jsem původně koupila pro Naomi na nějakou slavnostní akci, ale nyní se o něj doslova pereme;)
Tak se mějte hezky a užívejte léta.
Mě snad dovolená ještě čeká. Já chci mořéée...

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...