pátek 28. března 2014

V Japonsku už kvetou sakury



V celém Japonsku vypuklo sakurové šílenství.
Mě se to poštěstilo jednou. Je  to davové šílenstí, které jsem nějak nepochopila..
Líbilo se mi, že všude, kde kvetou sakury se konaly pikniky, ale to, že byla hlava na hlavě, to už tak poetické nebylo. Představte si plaž v Bibione, ale na trávníku nebo chodníku v parku a nad vámi oblaka rozkvetlých sakur.
Pro Japonce událost roku. Hotely u vyhlášených míst a restaurace jsou plné dlouho dopředu.
V televizy jsou také speciální sakurové předpovědi s mapou.
Prostě Japonci nic nenechají náhodě a jsou maximálně nachystaní.
Tragedie je, když se spustí liják. S tím se nedá nic dělat.
Vždycky jsem se těšila, až uvidím kvést sakury. To se mi splnilo a jsem ráda.
Sakury prostě vykvetou, ale rychle opadají...jsem prostě cynik!
Mě se stejně líbí víc náš májový polibek.....






Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...