neděle 9. července 2017

Maledivy pro zamilované,kapitola 1. Cesta


Koncem června jsem v pondělí objevila na stránkách cestovní kanceláře Fischera skvělou last moment nabídku do destinace Maledivy ostrov Kuredu. Mahito se vracel ve čtvrtek z natáčení z Budapešti a tak jsem připravila překvápko. Né, až tak velké překvapení to nebylo, samozřejmě jsme už dlouho spolu snili o nějaké super dovolené a Maledivy, Seychely anebo Mauricius byly v našem cestovatelském hledáčku už dlouho... ale znáte to, nikdy to nevyšlo.
A tentokrát jo:
v pátek už jsme seděli s Mahito v letadle.
Protože toho bylo tolik, tolik zážitků, spousta fotek a zkušeností, tak Maledivy rozdělím na několik kapitol.
1/ CESTA
Jeden z důvodů, co mě od dovolené na Maledivy stále odrazovalo byla dlouhá cesta, která zabere 11 hodin letu, bez přestupů.
Ale cesta byla překvapivě úplně skvělá, uteklo to tam i zpátky, takže cesty se bát nemusíte.
Letěli jsme s Turkish Airlines s přestupem v Istanbulu, kde jsme měli čas 3 hodiny, ty jsme strávili spokojeně v salonku.

1 kufr pro dva úplně stačí do letadla jsem Mahitovi přpravila baťoh, do kterého jsem zabalila plavky, pro jistotu, kdyby kufr nedorazil, to už jsme taky zažili:))


A už to vypukne




A už jsme v Istanbulu, úplně jiný svět, tak šup šup do salónku



Na letišti v Male nás čekal milý delegát pan Ondřej, který nás přesměroval na transfer a jupí poletíme hydroplánem, to jsem se moc těšila!









A jsme tady! Přistání bylo hladké a byl to opravdu zážitek. Jen pozor, v letadle je hrozný hluk. Mahitovi to nevadilo, ale mě ano, takže špunty do uší považuju za nezbytnou výbavu.
A jsme na ostrově Kuredu, který je dlouhy 2 km a široký maximálně 400 metrů. Dostali jsme modré náramky a naše Maledivské dobrodružství začíná!



Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...