středa 25. března 2015

Nákup na bleším trhu

Na blešáku v kině Varšava jsem prodala kupu staré bižuterie, ale na chvilku jsem si odskočila k sousednímu "krámku" a hned mi padlo do oka krásné retro kombiné. 
Značka: H&M
Barva: tělová neboli nude
Cena: 60 usmlováno na 50
Moje babička kombiné měla, moje moderní maminka už ne.
A pamatuju si, že kombinačka se mi už tenkrát moc líbila...byla to taková
intimní věc ženy. Znak ženství.
Tohle sexy prádlo se dnes dá nosit, jak moc jste odvážná nebo jak se vám to právě hodí. Na spaní, jako šaty, jako body k sukni nebo pod kabát. 
Já právě zkouším a kombinuju:)a zjišťuju, jak moc mě tenhle kousek ryze ženského oblečení baví a mrzí mě, že jsem ho nevlastnila dřiv.
Díky blešáku<333


 


Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...