úterý 18. března 2014

BENÁTKY s AUDREY sukní

Po celodenním brouzdání v uzoučkých romantických uličkách Benátek jsme měli akorát tak sílu na to, abychom se převlékli do "lepšího" a sešli do hotelové restaurace na večeři a víno.
Na to jsem myslela už při balení, že si musím vzít i něco slavnostního. I když boty Nike se osvědčily na 100%. Nohy mě ani nebolely...
Takže na večeři v Benátkach co na sebe?
Zvolila jsem lehounký svetřík od Burberry.
Dále sukni s obrázkem Audrey, kterou jsem ulovila v sekáči. Zbožňuju Audrey a asi proto tuhle sukni taky zbožňuju a mám ji minimálně 7 let! Boty jsou koupené v létě v Tokyu a jsou od Diora.
A abych si přpadala ještě víc krásná, tak jsem si " prodloužila" vlasy clip-in systémem. Je to jednoduché a já si připadám jako víla...
Večeře se nesla ve skvělé náladě, italské špagety, salát caprese a lahodné bílé víno. Výborně jsme si pochutnali.

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...